چگونه از شبکه های اجتماعی برای برند سازی استفاده کنیم

13آوریل - توسط behinesaz - 0 - در طراحی وب سایت مقالات اموزشی
  • Facebook

در این شبکه اجتماعی ممکن است افراد با شما دوست نباشند ولی هنگامی که شما پست ها را لایک می کنید اطلاعات شما و تصویر شما مشخص می شود و افراد بیشتری شما را خواهند دید و با کسب و کارتان آشنا خواهند شد . بنابراین کاربر حرفه ای در فیس بوک را فراموش نکنید.

  • tweeter

در توییتر افرادی که در حوزه کسب و کارتان فعالیت میکنند را دنبال کرده و سپس پست های آنها را ری توییتر کنید. از این طریق به کسب و کارتان رونق ببخشید.

  • you tube

در یو تیوب میتوانید فایل هایی از تجربیات و نمونه کارهای خود قرار دهید و این ویدیو را در اختیار کسانی قرار دهید که در حوزه کاری شما هستند قرار دهید پس از مدتی شما منبع مرجع خواهید بود.

  • linkedin

در این شبکه اجتماعی شما می توانید مشتری ها و کاربران جدید تری را برای سایت خود به دست آورید. این زمینه ای است که افراد بیشتری از برند شما بازدید کرده و سبب توسعه حوزه کاری شما شوند.

  • word press

یک وب سایت با ورد پرس بسازید کار با وردپرس برای شما راحت خواهد بود با داشتن سایت و ایجاد یک رزومه کامل در زمینه فعالیت خود به راحتی می توانید به عنوان یا برند شناخته شوید.

  • google plus

در گوگل پلاس عضو شوید و پست های جدید خود را نیز در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید این مساله تاثیر خوبی در افزایش رتبه شما در موتورهای جست و جو خواهد داشت.

  • instagram

با استفاده از # افراد و مشاغل مرتبط با کسب و کارتان را پیدا کرده و پست های کاربران را لایک کرده و آن ها را دنبال کنید تا برند شما شناخته شود.

  • weblog

وبلاگ خود را داشته باشید این مساله باعث می شود تا افراد بیشتری از سایت شما بازدید کنند و به تبادل نظر با شما بپردازند.

  • pintrast

در این شبکه اجتماعی شما می توانید عکس های خود را به نمایش بگذاریدو بر پست های سایر مشاغل کامنت بگذارید و با کامنت های خود هدف کسب و کارتان را مشخص سازید.

  • slide share

ارائه های تخصصی خود را با این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید این مساله با تاثیر گذاری بر افراد شما را به یک ماخذ تبدیل خواهد کرد.